piątek, 27 grudnia 2013

INF

Hej to znowu ja i znowu zawiodłam, ale mam nadzieję, że mi wybaczycie :)) Były święta i nie miałam czasu, rodzinne obiadki itp. XD mam już przetłumaczoną 2 połowę rozdziału, więc jak tylko bd mogła to przetłumaczę 1. Tak w ogóle, to chciałam wam powiedzieć, że jest kolejna tłumaczka, Ada ( @imswaggyy ), zaraz dodam jej aska i twittera w zakładkę 'kontakt'. Teraz będziemy tłumaczysz na zmianę, więc mamy nadzieję, że będą regularnie w każdy weekend :)) I jak zwykle, proszę was komentujcie, chcemy wiedzieć czy jest sens tłumaczyć. To naprawdę nie dużo, a wywoła uśmiech na naszych twarzach. 

Kochamy Was! 

@majaswaggy1 

4 komentarze:

  1. Świetnie ! <3 Nie mogę się doczekać. :) Moglibyście wyłączyć weryfikację obrazkową ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już, dziękuję za zwrócenie uwagi :)) /@majaswaggy1

      Usuń
  2. kiedy dodasz 26? a poza tym swietnie tlumaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie biorę się za tłumaczenie i może jeszcze dziś dodam :)

      Usuń

Obserwatorzy